Net zoals andere websites maken ook wij gebruik van cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek van onze website voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Bovendien kunnen wij en derde partijen hiermee eventueel advertenties aanpassen aan jouw interesses en kun je informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord.

 

Fitness

Begeleide fitness in kleine groepen met een wetenschappelijk onderbouwd trainingsprogramma. Voor revalidatie, conditietraining of een afslankprogramma. Doe een gratis proeftraining zonder enige verpiichting. U bent welkom.

Wat zijn de voordelen van Fitness?

Sporten verlaagt uw hartslagfrequentie. Door training wordt uw hart sterker gemaakt, waardoor het hart efficiënter gaat pompen. Uw longen gaan meer zuurstof per ademhaling binden.

  • Sporten vermindert de kans op een hartkwaal. De mensen die niet sporten lopen twee maal zoveel kans om een hartkwaal te krijgen.
  • Sporten vermindert de kans op een beroerte.
  • Sporten verlaagt uw bloeddruk.
  • Sporten vermindert de kans op darmkanker. Door regelmatig te sporten wordt de doorbloeding van uw darmen verbeterd.
  • Sporten zorgt ervoor dat uw botten sterker en gezonder worden. Osteoporose( botontkalking) krijgt minder vat op u.
  • Sporten helpt u uw overtollig gewicht te verliezen.
  • Sporten reguleert je bloedsuikergehalte. Dit is extra belangrijk is voor mensen met een verhoogd bloedsuikergehalte en diabetici..
  • Sporten houdt uw cholesterolgehalte in balans. Het goede cholesterol (HDL) stijgt t.o.v. het slechte cholesterol (LDL) en verlaagt ook het vetgehalte (triglyceriden) in uw lichaam.
  • Sporten helpt om uw pijntolerantie te verhogen wat zeer belangrijk is voor mensen met claudicatio intermittens (etalagebenen)
  • Sporten verminderd uw stress level en wordt aangeraden bij depressieve gevoelens
  • Sporten verbetert je concentratie.
  • Sporten vermindert rugpijnen. Rek- en strekoefeningen helpen je spieren te ontspannen. Sporten maakt je lichaam flexibeler en sterker.
  • Sporten vertraagt het verouderingsproces van uw lichaam.
  • Sporten helpt oudere mensen langer zelfstandig te blijven.
  • Sporten versterkt het immuunsysteem van uw lichaam, waardoor u minder kans loopt om ziek te worden.
  • Sporten vermindert obstipatie. Uw toiletgang verloopt soepeler.
  • Sporten verbetert je slaap. U zult sneller in slaap vallen, dieper slapen en meer verfrist wakker worden.
  • Sporten geeft u meer energie.
  • Sporten geeft een gevoel van welbehagen.

Nu heeft u gelezen wat lichaamsbeweging voor u kan betekenen , wat houdt u nu nog tegen om te beginnen? Neem gerust contact met ons op voor een gratis proeftraining.

2x 4 minuten full body work-out

Osteopathie praktijk in de Hoeksche Waard. De praktijk wordt gekenmerkt door een actieve totaalaanpak. De osteopaat behandelt uw blessure en u kan zelf een trainingsprogramma volgen om een optimaal resultaat te bereiken.

FysioFit Westmaas Hoeksche Waard osteopathie
Copyright © 2020 FysioFit Westmaas Hoeksche Waard osteopathie
Website laten maken door Modual | Open cookie voorkeuren