Radiale en focale Shockwave bij FysioFit Westmaas

Heeft u een van onderstaande klachten?

Schouderpijn - chronische elleboogpijn (tennis, golfers elleboog) - knieschijf pijnklachten - achilles pees klachten - hielspoor - chronische nek-schouder-rugpijn en andere peesklachten.

Behoort u tot de talloze patiënten die aan chronische pijn lijden en die al het mogelijke hebben geprobeerd om ervan verlost te raken?

Innoverende ontwikkeling

Wetenschappelijke studies tonen aan dat shockwave therapie zeer goede resultaten geeft. Radiale shockwave therapie (ESWT) en Focale shockwave (FSWT) wordt beschouwd als de meest innoverende ontwikkeling in de recente pijnbehandeling. Succesvolle resultaten (-80%) worden bereikt na enkele (3-4) behandelsessies.

Shockwave therapie kost u 40 euro

Gegarandeerd succesvol!!

FysioFit Westmaas biedt u als enige praktijk in de Hoeksche Waard focale en radiale shockwave aan.

Werking van shockwave therapie

Shockwave therapie is een moderne en erg doeltreffende behandelmethode. De term 'shockwave' verwijst naar hoogenergetische geluidsimpulsen die zich als golven dwars door een medium heen verplaatsen (water, lucht of een vaste stof). Shockwaves versnellen het genezingsproces door de zelfhelende eigenschappen van het lichaam te activeren, ze stimuleren de stofwisseling en verbeteren de bloedcirculatie.

Bekijk onderstaande informatievideo over Shockwave Therapie

Osteopathie praktijk in de Hoeksche Waard. De praktijk wordt gekenmerkt door een actieve totaalaanpak. De osteopaat behandelt uw blessure en u kan zelf een trainingsprogramma volgen om een optimaal resultaat te bereiken.

FysioFit Westmaas Hoeksche Waard osteopathie