Osteopathie

Marcel Eikelenboom, osteopaat, fysiotherapeut en docent lichamelijke opvoeding zoekt verder. Osteopathie bij FysioFit Westmaas biedt u de beste kans om van uw pijnklacht af te komen. Na 3 tot 5 behandelingen gaat u al een duidelijke vooruitgang bemerken.

Heeft u nog chronische pijn na uw behandelingen fysiotherapie? Probeer osteopathie bij Hoekse Waard osteopathie en u zult versteld staan van de resultaten.

Bij de eerste afspraak wordt u onderzocht en behandeld. De klachten veroorzakende weefsels worden aangepakt. Dit kan op een andere plaats zijn dan waar u pijnklachten ervaart. Zeer frequent bemerkt men na de eerste behandeling al een verandering in het klachtenpatroon.

Om uw herstel te bespoedigen kunt een klachtgerichte fitnesstraining starten. U wordt uitgebreid getest en begeleid. Als u tegelijk met de therapie de fitnesstraining start krijgt u een korting van 10 euro op het tarief van 80 euro voor een behandeling osteopathie. Uw door pijn verzwakte spiergroepen worden versterkt. Uw genezing zal hierdoor sneller verlopen. Ook kan een geïrriteerde pees nabehandeld worden met radiale en of focale shockwave therapie. Alle therapievormen zijn bij FysioFit Westmaas mogelijk om u te begeleiden naar uw herstel.

De osteopaat behandelt frequent

Fibromyalgie - vermoeidheidssyndroom - hoofdpijnen - nekklachten - arthrose - schouderpijn - carpaal tunnel - tennis/golf elleboog - rugklachten (spit-ischias) - buik/darmklachten - heup, knie en enkelklachten - maag(zuur) problemen - hielspoor - slaapproblemen - achillespees problematiek.

Ook bij baby's,en tieners werkt osteopathie uitstekend.

Wij zijn aangesloten bij N.R.O en N.V.O